#1 #2 #3#4#5#6#7#8
MY BESTIE FRENZ ssv : aina shazana, nur azri athirah, nurul wahida , hidayah ghazali , amirul jais , aliff razak , azlan jelani , naqiuddin , danial aiman , faiz mohtar , zaimi . MY SWEETY DORM : norasmira , athirah , nabihah , hazirah , aina , nurul syafirra , huda , qistina , amiera , hajal . MY CUTEST EE : noor diyana , siti a'aishah , udin , aliff ridzwan

Monday 12 December 2011

MY STORY

awwwww..rindu sma blog . ngee tah pape lah aku ni .haha.hmm bwu skunk aku ade mase n ade mood utk menulis blog ni .ngee.... akhirnyee aku tamat juga zaman persekolahan . wahhh nt rindu laa budak2 briov . huu..first of all,,aku na cakap psal spm dululahh . urggghh ..bagi aku not bad la..aku target aku dpt 5a tapi aku buleyh ke ??? insyaallah . ngee...hmm kalo bm,sej,pi n prinsip ee tu aku ase boleh , kalo math,bi n app sc aku kurang laa..haha. tapi satu ni aku frust giler vavi lahh . APLIKASI ELEKTRIK N ELEKTRONIK . GRRRRR... susah bangat dehh . haiyaaa...ape yg dibace ta masok pon . yg ta bce plak kuar .kuar litar2 plak tu .aku ni dah r lemah litar2 ni . huh,tension nyahh ... nevermind bak kate hunter briovs barang yang lama jgn dikenang . haha . okelahh tu ! hmm sedih la talking pasal app ee ni !! yg pastinyerr sume budak ee tension ngan soalan tuh . wakakaka . now,,lega sume dah lepas n skunk hnye tunggu result jer bulan 3 taoun depann . hhuuu....   bile dah hbis skola bosan la plak..mueheheh.. duk umah tgok tb , makan , menghadap laptop , text ,tlong mak wat keje ... tu jer kerja harian aku . haha .so bagi mngelakkan bosan tuh , aku telah mengambil keputusan utk bekerja . kalo na tau , aku kerja kat one  utama bahagian baskin robbin ..aku start keje 19 ni..... gegel mak tau !! nyah ta bese laa wat keje depan owang amai ni . nyahh gugup laa plus malu plus berdebar debar . hahaha .yelaa duk umah bosan bek aku kerje kan . dapat gak duit .sambil tuh menyelam sambil minum air dehh .huhu aku na rase gak mcm ne lah bekerja ni ek !!!penat ke tak susah ke tak . so aku leh tau camne ayah n abang2 aku rrase kerje tuh mcm mana . huhu .  lagi satu , duk umah ta tau na wat pe !! wuhuuuuuuuuuuuu kerje kerje kerje .........

No comments:

Post a Comment