#1 #2 #3#4#5#6#7#8
MY BESTIE FRENZ ssv : aina shazana, nur azri athirah, nurul wahida , hidayah ghazali , amirul jais , aliff razak , azlan jelani , naqiuddin , danial aiman , faiz mohtar , zaimi . MY SWEETY DORM : norasmira , athirah , nabihah , hazirah , aina , nurul syafirra , huda , qistina , amiera , hajal . MY CUTEST EE : noor diyana , siti a'aishah , udin , aliff ridzwan

Tuesday 29 November 2011

HMM.....ABOUT SI DIA


pertemuan kau dan aku
saat indah yg ku rasakan
bagai tiada luka dan lara
aku bahagia mengenalimu
kita berkenalan gelak ketawa
...bahagia hatiku,indahnya sewaktu bersama
terasa bagai di syurga
engkaulah sinaran cahaya ilhamku
penawar kelukaanku
tetapiiiii.....stlah dirimu aku kenali
bru ku knal dirimu siapa
engkau tak seperti yg aku sangkakan
kau menyakiti hatiku yg lemah ini
hatiku tertanya tanya
apakah silapku apakah salahku
aq hnya plukan tman tp kau sakiti hati ini
tiada ap yg dapat mengubahnya
terima kasih atas segalanya.

SAJAK ni aq suh kawan aku yang cipta.....sajak ini ade kaitan nan aku..memang sebiji lahh ngan aku...miera je yg tauu cite aku ni so aku suh r die watt...hmmm..about die....aq rase memang menyesal gilerr kenal ngan die kan bagos kalau aq ta penah kenal dieee...huh,,kalau aq ta knl die msti hidup aq tak mcm ni...sakit hati lahh syiall........first mula aq bkenalan ngan die kat fb...mcm nilah perbualan aku ngan die...
boy:thanks add
girl: ouh welcome...kau skola mane??
boy:kite skola smvsg buloh.. n bla bla bla bla......
sejak tulahh aq mula knal ngan dieeee.........disekolahh aq lahh yg mula2 tego die..first aku tego die time ari sukan arituuuu.....perbualannyee start mcm ni
aku: ehhh,,sini kejapp..
boy:haa nak wat pe?
aku:kejap jee...
boy:okk..nak ape..
aku:nak tngkap gmba boleh ?
boy:ouhh cepatlahhhh...
aku:thankss....hmm sombonkkk lahhh
boy:ouhh yeke?? nt kite text
aku:na text camne? no tak de
then..die pon kasiii...mase tu time cuti skolaa....cuti pnjang enn....kiteorg pon text2 la...kiteorg pon jd semakin rapat rapat n rapat..kiteorg bertego sape kat skolaaa kwan mcm besee...kiteorg kwan dah 3 bulan lbh mcm tuuu..kiteorg jumpa dua2..nak kate dating tu tak lahh tp boleh dikatakan cm tu gakk....die layan aku mcm lbh dr kwn..ape yg aku rase lahhh......tak taulahh die mcm mane..semua org tauu.semua org gosip aku ngan die...dalam diam rupenyerr die dah ade awekk.nape die senyap jerr ha.nape die ta jujo ngan akuu...perghh..sape ta cemburuuu..sbb mse tu aq dah mula cam suke kat dieee..die plak layan aku mcm die single jerr...then die pnah ckp kat aku yg die single so aku oke jerr laaa..tp lps tau ni akuu...frustated gilerrrrrrr.......cube byangkan lahhh sepanjang kiteorg berkawan,,cam dah rapat2....dah ade awekkkk......huh,,berbulu bulu bulunyerr hati aku niiiiii......kan bagos kalau aku ta kenal dieeeeeeee.........grrrrrrrrrrr..menyesalnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....huh.......knape ek?? hidup ni tak penah adilllll..pastuu,,kat skola die layan aku ok jerr...atau aku yg salah paham selama ni tntg die,,cara die layan aku n mcm2 arr?? aku pon ta tauuu..huh,,.then,,time besdayy aku die kasi hadiah lawa plakkk...die kasi aku yg patung kaca tuu...cube byangkan die dh ade awek tp nape die layan aku mcm tuu???aku pnah ckp kat die yg aku na pulangkan blik hadiah die..tp die tak nak..knp die tak nak??sebenarnyerr ape permainan die ni..aku ta paham lahhh.... hurmmmm.....dah laaaa.........aq mlas na layan lagii..aq harap aku boleh lupakan die..stop contact diee..tak na jumpe die agyyy....nsb bek dah na hbs skolaaa..aq lega ta jumpe die dahhhhhhhhhhhhhhhh...huh,,,,,sape yang tau sape mamat ni senyap2 la ek..jgn bising2 tauu..huhu..malu malu malu malu..hak3......hahaahahahaha.. :D


hanya ni jerr yg mampu aku cakappppp................huhuhuhuhuuuhuhuhuhuhuhuhuhu......now,,skunk hanya lah kenangann selama lamanyerrrrrrrr....  :p

No comments:

Post a Comment