#1 #2 #3#4#5#6#7#8
MY BESTIE FRENZ ssv : aina shazana, nur azri athirah, nurul wahida , hidayah ghazali , amirul jais , aliff razak , azlan jelani , naqiuddin , danial aiman , faiz mohtar , zaimi . MY SWEETY DORM : norasmira , athirah , nabihah , hazirah , aina , nurul syafirra , huda , qistina , amiera , hajal . MY CUTEST EE : noor diyana , siti a'aishah , udin , aliff ridzwan

Sunday 27 November 2011

budax ee3 2010

ni geng2 skola aku time ee3 2010

nama diberi siti a'aishah,aina shazana,noor diyana n nur azri athirah....doranglahh kawan aku sepanjang aq kat skola uw..dalam kelas tak de dorang...aq mang sunyi gilerrr..huhu...macam2 yg kiteowg lakukan bersame..ingat agy mase form4 dulu..kiteorang ni mang kaki rayap...asal tak de ckgu dlm kelas,ape lagy..mulalah kaki ni nak berjalan..haha..nak pegy tayang muke sat..haha..bile blik kelas,dak lagy panggil haa,,cikgu..budak2 kaki ponteng dah balik...haha.sumpah kelakar..hik3...lagi satu kiteorg ni pantang berpisahh..kalo na pegy mane,,mesti berlima lahh...sebagai contoh,kalo na pegy tandas,,mesti berlima.haha..kiteorg ni setiakawan meyhh..haha..haa..kami ni budak baek tau..nama pompuan dak ee3 ta penah nek..hehe.ye ke?? ntahh laaa...kami ta penah buat hall...lagy satu yg ta bole blahnya ayie pegy kacau senior ssv..haha..bpak lawak...sampai abang ssv uw tak nak lalu depan kelas kiteowg dahh..haha..ayie cakap camni haa,,usya perr?.time ni dorang usha kelas kiteowg.haha..then,dorang balas korang pikir kelas korang cantik.haha...we juz diam jer..then,bile kiteorg lalu depan kelas dorang,,dorang kire kiteorg 1,2,3,4,5 langsiiiiiii...hahaha....ini pon time na hbs skola dahh...bile na hbs skola ni,,kami mula melakukan perkara yg bukan2..ade kiteorg kisah dah ngan senior uw..haha...kami mencapap,merayau,,mengurat n macam2 lahh..hahaha...kami sume ni otak2 gila2..tu pon kalo korang kenal kiteorg mcm mana.haha..haa,,sebenarnyerr byk story ni tp cukup lahh tu yer.now,,cite pasal owg tu plakk..diyana:ni sahabat aku yg paling rapat..susah senang kite org bersame..haha..time beengkel,dielah teman aku yg ngek ngok.haha..kalo ade pape,msti aku cari die.huhu.die ni salu kena kacau n kena bahan nan aku..tp die sabar jerrrr..huhu....ingat agy,,time uw ad boy yg aku minat jln2 depan klas aku..aku boleh tarik die ikut jln len walaupon die tak nak.haha..die terpakse ikut aku.haha..aku sayang kau ustazahh...susah na cari kawan macam kauu...kau baik sngt..then,,die ni sekepala nan aku..mulut tu kecoh jerr..haha..now,,aina shazana..adeq ni pon sahabat yg aku rapaat..haha..die nibole tahan gak bising die..huhu..adeq ni macam2 die ajar ku..die ajar aku lagu omputih..dulu aku ta minat omputih2 ni tp now aku suke gilerr..haha..dalam kelas ssv dielahh kawanku..aq duk sebelah die.kalo aq ta tau someone nii,,dielahh guru aku..yelaa..die kan budak pandaiii....huhu....aku suke cara adeq sembang.haha..cite na gempak jerr..hehe....kk,aishah n ayie plakk...hmm 2 minah ni pon boleh tahan kabutyerr..heheh..ayie suke sebut moheyauu..bende ap pon aku ta tauu...ayie ni pon pelawakk.gerak geri die,,cara percakapan die,,slank2 omputih dielahh yg salu wat kiteorg na tergelakk..aishah plak pelajar terbekk..anak cikgu katakan..wakakakaka....die ni kdg2 bising..kdg2 series...aku takut ngan aishah nii..huhu.....hmm..asenyerr takat nilahh dulu..ngeeee

No comments:

Post a Comment